We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om aan de nieuwe e-Privacy richtlijn te voldoen, vragen we je om toestemming om cookies te plaatsen. Lees meer.
Klachten
Klachten
Zoals u van ons gewend bent doen we altijd ons uiterste best om u tevreden te stellen. Of dat nou om een telescoop, verrekijker of een sterrenkijker gaat. Helaas kan er wel eens iets fout lopen. Het kan zijn dat u daardoor teleurgesteld raakt. Twijfel niet, maar kaart het aan. Voor u is het onnodig om ermee rond te lopen, voor ons is het onhandig als we het niet weten. Ons eerste doel is om ervoor te zorgen dat u weer met een tevreden gevoel naar huis gaat. Ons tweede doel is om onze service zodanig te verbeteren dat het in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Als u een klacht hebt, neem dan alstublieft contact met ons op. We gaan altijd met u in gesprek om de lucht te klaren. U bent altijd welkom in de winkel. We nemen een kop koffie, gaan zitten en proberen gezamenlijk tot een –voor beide partijen prettige- oplossing te komen. In de spaarzame gevallen dat het gebeurt komen we er altijd samen wel uit. Mocht dat niet het geval zijn kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform. We gaan er natuurlijk van uit dat het niet zover hoeft te komen.
U kunt ons bereiken door langs te komen in de winkel, te bellen, via e-mail, Facebook Messenger en Whatsapp of via onderstaand contactformulier.