Ruilen en Retourneren

Het is altijd mogelijk dat datgene wat u aangeschaft heeft niet voldoet aan wat u voor ogen had. Dit kan verschillende redenen hebben. Graag willen wij dat u tevreden en blij de winkel uitloopt, of tevreden en blij uw bestelling uitpakt. Dat is voor u het leukste, en voor ons ook.

Om ervoor te zorgen dat u daadwerkelijk tevreden en blij blijft willen we altijd meedenken voor een geschikte oplossing. Soms komt het erop neer dat een ander product beter bij u past dan eerder gedacht. Uiteraard begeleiden we u graag in uw zoektocht naar een passend product. Eigenlijk komen we er samen altijd wel uit. Dan is het zover; u hebt een passend product gevonden, maar u zit nog met uw eerdere aankoop in uw maag. Geen probleem. Als u binnen 14 dagen ná de aankoopdatum tot de conclusie komt dat het niet geheel bij u past, én alles verkeert nog in dezelfde staat zoals u het ontving, dan ruilen we het om. Het nieuw gekozen product wordt van u, wij nemen de eerste aankoop in. Het verschil wordt verrekend.

Mochten we er nou niet uitkomen, dan kunt u uw producten retourneren. Even goede vrienden, wellicht kunnen we u een volgende keer wel goed van dienst zijn. Voor retourneren geldt eigenlijk hetzelfde als voor ruilen. De producten verkeren in dezelfde staat als toen u het meenam uit de winkel, of uitpakte nadat u het online besteld had. Als u het product in de winkel hebt aangeschaft bedraagt de bedenktermijn 14 dagen ná de aankoopdatum. Hebt u het online besteld? Dan gelden eveneens de 14 dagen, deze gaan echter pas in de dag ná ontvangst van (het laatste onderdeel van) uw bestelling.

Wilt u uw aankoop retourneren? Gebruik daarvor dit herroepingsformulier

Voorbeeld aankoop in winkel:

U koopt in onze winkel een fotocamera, het is vrijdag 1 februari. Op donderdag 14 februari bedenkt u dat u toch liever iets anders bij ons had aangeschaft. U hebt de camera niet uitgepakt nadat u thuis kwam en  alle toebehoren zitten nog mooi in de verpakking. U voldoet aan alle voorwaarden om uw product te komen ruilen of retourneren.

Voorbeeld aankoop online (“op afstand”)

Op www.fotohanskeuzekamp.nl bestelt u een mooie set. Deze bestelling is gedaan op zaterdag 2 februari, om 18:45 uur. Uw complete set wordt maandagmiddag verzonden en u ontvangt hem op dinsdag 5 februari. Op dinsdag 19 februari laat u ons weten dat het niet is wat u ervan verwachtte. U hebt enkele foto’s met de camera gemaakt en deze bevielen u niet zo.

Nu is er een probleem. De set verkeert niet meer in de staat zoals u hem ontving. Wanneer uw set beschadigd of incompleet retour komt kunnen we hiervoor geld in mindering brengen. Mocht een bestelling onverkoopbaar retour komen kunt u helemaal geen aanspraak maken op het ontvangen van het betaalde bedrag. We willen ook hier altijd graag meedenken met een voor alle partijen zo goed mogelijke oplossing. Ons doel blijft dat u blij en tevreden bent.

In het kort de voorwaarden voor het ruilen of retourneren van uw bestelling: 

  • Uw bedenktijd is 14 dagen (startend ná de aankoopdatum, of de dag ná ontvangst van (het laatste deel van) uw bestelling
  • De apparatuur verkeert nog in de staat zoals u deze ontving.
  • In het geval dat Foto Hans Keuzekamp u geld verschuldigd is zal dat binnen 14 dagen na complete ontvangst van uw goederen aan u overgemaakt worden.

Er is altijd een aantal goederen dat niet geruild of geretourneerd kan worden. Hieronder vindt u een lijst: 

  • Software waarvan de verzegeling verbroken is
  • Te downloaden software
  • Geopende intkcartridges
  • Ingewisselde vouchers, tegoedbonnen of cadeaubonnen
  • Speciaal voor u vervaardigde producten (fotowerk, gedigitaliseerde beelden, lijsten)
  • Speciaal voor u bestelde producten
  • Ruime voorraad en persoonlijk advies
  • Gratis verzending vanaf €100,-
  • Vandaag besteld = morgen in huis*
  • Contact of naar onze Klantenservice
Copyright © 2018 Verrekijkeraanbod.nl